Το λογότυπο μιας επιχείρησης είναι η εικόνα της και η προβολή της φιλοσοφίας της και του οράματος της στους υποψήφιους πελάτες της και συνεργάτες της. Οι γραμμές, τα χρώματα, τα σχέδια καθορίζουν εάν ένα λογότυπο είναι επιτυχημένο και αμέσως αντιληπτό από τον αποδέκτη. Δεν είναι τυχαίο ότι οι εταιρείες δαπανούν τεράστια κονδύλια στις εταιρείες σχεδίασης λογοτύπων προκειμένου να αποκτήσουν ένα διαχρονικό λογότυπο που θα παραπέμπει χωρίς δεύτερη σκέψη στην εταιρεία τους και σε αυτό που πρεσβεύουν.
Θυμηθείτε μερικά από τα λογότυπα μεγάλων, πολυεθνικών εμπορικών εταιρειών. Χρειάζεται μόνον μία στιγμή για να συνδεθείτε μέσω αυτών με την εταιρεία.
Στα πλαίσια του Μεταπτυχιακού μου για την κατασκευή ιστοσελίδας μέσω του WordPress ασχολήθηκα με την σχεδίαση και κατασκευή λογοτύπου. Δείγμα αυτής της δουλειάς μπορείτε να δείτε στην αναρτημένη εικόνα, όπως φυσικά και στο λογότυπο της ιστοσελίδας μου.